Bo på landet.se

Pyssel och Inspiration

Sommarens bravader...

Kategori: Torpet

Jag vill tacka mina läsare(alla 3 :)) för motivationen att visa något nytt hela tiden

Det började väldigt produktivt, med många ideér och påhitt för att sedan dala

Kreativiteten är ju något som kommer och går, när man ser något man vill förbättra, tänker man lite sen gör man det

Här är i varje fall en liten recap av vad som hänt i sommar

som en liten påminnelse(mest för mig) att jag inte bara har slappat i sommar :)

~~~~



Stegen
~~~~



Landet





Och om du gödslar med din egen kompost, kan det dyka upp bra grejor

som här en super fin tomatplanta :)

~~~~



målade huset :)
~~~~



Vedskjulet

(Om du trycker på bilden länkar det till inlägget när vi gjorde den)
~~~~



Spalje till rosorna

(Om du trycker på bilden länkar det till inlägget när jag gjorde den)

~~~~



och sist och minst målades lillstugan

~~~~

Lite annat smått och gott har utförts men detta har varit våra paradnummer i sommar ..

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: