Bo på landet.se

Pyssel och Inspiration

Som det kan gå..

Kategori: Allmänt

Jag kommer inte rekommendera loppisen i Hälligsjö

Det var helt enkelt fullkomligt värdelöst

Men vi hängde inte läpp för detta

Åkte en runda, kom på att vi inte undersökt bollebygds utbud på trevliga häng så det hamnar på en ToDo list

men vi köpte fika och skapade den mest fantastiska skapelsen

Pannkakstårtan

~~~~


~~~~

In the making!

~~~~



~~~~

Hann inte få en bild på den innan den blev halv

Här ser man hallon, banan och annanas i olika lager

Detta mästerverk serverades med Tofuline choklad glass

mmmm


Efter gänget hade åkt hem

rengjorde tobbe huset och skrapade färg medans jag satt med fysiken

Sedan la vi in veden i det nya skjulet

~~~~



~~~~

Like a glove!

~~~~

Under en förfriskande promenad

~~~~



~~~~

Lilla kalven

~~~~



~~~~

Och stora svarta kossan

~~~~

Efter en lugn och skön helg,

börjar måndagen med målning av huset








Kommentarer

  • CAROFLINA ♥ säger:

    Jag lever, och nu ligger min "Jag-har-lista" uppe efter mitt uppehåll. Har även lyxshoppat, gissa vad? ♥ ♥ ♥

    2010-06-21 | 16:15:44
    Bloggadress: http://caroflina.se
  • Maria Bouvier säger:

    Hej igen! Undrar om Ved hjulet är tätt vid sidorna så inte regnet kommer in? Annars tycker om det blingande, bländande foto ni tog. Ett projekt i hamn och vidare till nästa. =) Jag diggar Er

    2010-06-22 | 13:29:56
  • Maria Bouvier säger:

    Tycker att pankakstårta påminner om Pettson coh Findus berättelse Mums. har lyckats med Rabarbersaft och rätt mix med vatten blev det mycket gott kanelsmak länge i gummen.

    Tänkte överraska er med en märengue torta när ni anländer i södra bredgrader. Mum

    2010-06-22 | 13:33:53

Kommentera inlägget här: