Bo på landet.se

Pyssel och Inspiration

Hösten är här...

Kategori: Tips och Recept

Nu har sockerärterna vissnat och gräslöken blivit blek,
färgen på träden skiftar vackert från grönt till gult och rött och skogen börjar bli en kaskad av varma färger.

Den lilla stegen jag byggde i sommras och senare lät växter klättra upp för har nu rensats.

På morgonpromenaden plockade jag på mig diverse blad och annat som hör hösten till och klädde stegen i höstens färger

~~



~~



lite arrangemang direkt från naturen

Så för att piffa upp i vardagen nu när vi går mot mörkare tider, ta in färgerna och liva upp vardagsrummet eller ingången :)

Kommentarer

  • Mia säger:

    fan va snyggt syrran... :P

    2010-10-03 | 19:21:09
  • Nanna säger:

    Snyggt!

    2010-10-05 | 17:55:25
    Bloggadress: http://nannashem.blogspot.com
  • Maria Bouvier säger:

    Hej!

    Gud vad myssigt, och fina färger, både Rolf och jag är sugen på att åka till Er, Rolf sade nyss det är inte klokt jag har inte varit hos Vera på ett helt år.

    Jag vet att jag kommer v.44 hur som helst Kram Mum

    2010-10-10 | 17:41:59

Kommentera inlägget här: