Bo på landet.se

Pyssel och Inspiration

Metro Photo Challenge

Kategori: Allmänt

Som amatör fotograf är ju detta en rolig utmaning

Ta bilder på olika känslor, favorit platser, och varje dag resor
och va med och tävla du oxå
(tryck HÄR!)



Den sista av dem tre har jag inga på lager, tror jag ska komma på nått bra där

Men här är mina andra bidrag

Va tror ni?

Favoritplats 1 - Hagasjön



Favorit pats 2- Tubbared




Favorit plats 3 - Oslo bygdöy




känsla 1- Envishet




Känsla 2 - deprimerande



känsla 3 - mystik



Tjipp

Kommentarer

  • Carlos Bouvier säger:

    Verita.

    Precioso el diseño de tu blogg, es sorprendente el avance que has tenido, sigue así y seguramente vas a ser una triunfadora en tu vida, con tu sensibilidad e inteligencia.Cuidate mucho, saludos para Tobbe y un beso grande para ti.

    Tio Carlos

    2010-10-14 | 00:38:49
  • Nanna säger:

    Underbara bilder!

    2010-10-17 | 20:58:38
    Bloggadress: http://nannashem.blogspot.com
  • Maria Bouvier säger:

    Hej svejs!

    Jag har försökt att hitta skyltar i PDF för rallylydnad.se och får ut bara Start skylt, kan du berätta hur jag får tag i de andra så jag kan printa de.

    Tack Mum

    P.s. vad fint har tio skrivit till dig förstår du allt? Vi hörs mum

    2010-10-24 | 20:40:39

Kommentera inlägget här: