Bo på landet.se

Pyssel och Inspiration

Loppis...

Kategori: Allmänt

Nu har snön snart smält bort helt, och sånt som gömts i snö har kommit upp i tö...
bland annat alla frostspruckna krukor som inte kom in under tak eller vändes upp och ner har visat sig.
Efter en fantastiskt skön lördag med avslutad kurs bakom sig,
solsken i ögonen, och tjäle i marken tog jag och hunden en runda till hindås till loppis på morgonen, och va det fyndades :)
Nya krukor som när det slutar snöa!! ska få lite blommor och sättas ut på stegen


Iofs julgrejor men som kan passa fint in i köket


Eftersom min ungsfasta form blev snodd på skolan, behövde jag en ny
När vi stog där va det hela sättet för 50,- vem slår inte till då ? :)
+4 stk nya koppar för 10,- styck


Vem behöver IKEA när det finns loppis :)
När vi va färdiga i Hindås åkte vi in till Göteborg
där gick vi runt i Slottsskogen i nästan 4 timmar för att sen ta bussen hem

Hoppas er helg va minst lika trevlig!

Kommentarer

  • Maria Bouvier säger:

    Hej! Oj vad fina krukor, den stiliga Bambu rör kan tänka mig som paraply,skohorn till mor i Gäst stuga eller? =) Sedan stengods vad fina, jag sa de koppar när ni drack te och vi skypade och visst var de inte bekanta men kommentera te drickande och inte koppar vad dumt av mig =(

    Det som jag tyckte mest var den fina påsa men jag kan se de efteråt självklart. Puss Kram Mum

    2011-03-30 | 10:04:45

Kommentera inlägget här: