Bo på landet.se

Pyssel och Inspiration

Gästis färdigt...

Kategori: Torpet

Efter jag hittat tapeten/tyget jag ville ha,
färg som passade till
och heltäckningsmatta som matchade
Började renoveringen
Före



Vit plastmatta och bubbliga tapeter borta

~~

En stund efter


Taket är målat, loftsängen är byggd,
tyget innerst är uppsatt och skarvarna är gömda med målade lister

~~

Färdigt



Ett gammalt överkast i manchester är klippt på mitten och utgör numera draperi under sängen
Spetsen på draperit, överkastet, örngotten(bruna) är köpta på tradera
Pallen hittade Tobias på Rusta



Lampan och skåpet har jag hittat på Loppis, och gardinen i dörren är IKEA tyg,
där jag sytt två löpgångar och hängt upp med vajrar

Kommentarer

  • Maria Bouvier säger:

    Wow, jag har redan provat gästis, kan rekommendera att besöka den =) Men gardinen vid dörren blev jätte fint, saknar bilden om lampan vid fönstret och huvukudde vriden åt fönster hålet =) Tänker på att ljuset kommer bakifrån samt ha fönsterkarmen till klockan mm. Tycker jätte mycket om färgerna Yes everything suits this princess

    Kram Mum

    2011-05-09 | 22:20:40
  • maria bouvier säger:

    Vet du vad? Glömdes den retro lampan vid fönster, balt

    Mum Kramisar vi ses via skype på söndag kanske

    2011-05-13 | 15:19:51

Kommentera inlägget här: