Bo på landet.se

Pyssel och Inspiration

Testpilot..

Kategori: Allmänt

Ramlade precis över en annons där de söker Testpiloter
Vem skulle inte kunna tänka sig att testa något gratis och sedan skriva en utvärdering av produkten
Denna gången sökte dem testpiloter för ett infärgningsmedel på dina svart kläder.
Intresserad att skriva upp dig?
Gå in på denna sidan
Vem har inte uttvättade svarta t-shirts som hänger längst in i garderoben?!
Jag vet att jag har det, och om jag kan ge nytt liv åt dem hade det varit toppen!
Hoppas ni haft en fin helg

Kommentarer

  • maria bouvier säger:

    Hej! Vad köper man Nitto black?

    Eller det är skämt=)

    Kram Mum

    2011-05-19 | 16:30:41
  • Vera säger:

    nej det är inget skämt jag har skrivit upp mig som testpilot, det är inte lanserat ännu.. tror jag, dem ska välja ut 250 pers som ska testa det och ge betyg

    kram

    2011-05-19 | 17:24:09
  • Maria Bouvier säger:

    Hej igen!

    Ska jag också vara test pilot tycker du?

    I så fall ska anmäla mig hur gör jag

    Kram Mum

    2011-05-24 | 11:56:24

Kommentera inlägget här: